Toimitusehdot
Päivitetty 23.4.2025
Toimitamme tuotteita kaikkialle Suomeen, poikkeuksena Ahvenanmaa. Kaikki tuotteet sijaitsevat Oulun kivijalkamyymälässämme. Hinnat sisältävät arvonlisäveron. Toimituskulut lisätään lopulliseen ostohintaan. Pidätämme oikeuden tuotteiden hinnanmuutoksiin.
SUOSTUMUS HENKILÖTIETOJESI KÄSITTELYYN
Tekemällä tilauksen hyväksyt henkilötietojesi käyttämisen. Katso tietosuojaseloste tästä
TILAAMINEN
Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.kenkaguru.fi ostoskorin kautta. Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Halutessasi voit rekisteröityä kaupan asiakkaaksi, jonka jälkeen seuraavat tilauksesi sujuvat nopeammin. Rekisteröityneet asiakkaat voivat myös seurata tilauksensa etenemistä tilausseurannasta. Rekisteröityminen ei ole pakollista, mutta toimivan sähköpostiosoitteen antaminen on välttämätöntä.
MAKSAMINEN JA MAKSUTAVAT
Tuotteet ja niiden toimituskulut maksetaan tilauksen yhteydessä.
Klarna Checkout -palvelun avulla voit helposti, joustavasti ja turvallisesti tehdä ostoksia verkossa. Vastaamalla pariin helppoon kysymykseen tunnistaudut palvelussa kätevästi ja voit valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan. Voit myös halutessasi kytkeä Klarna Checkout -palveluun PIN-koodin.
Klarna Checkout -palvelu erottaa ostotapahtuman ja maksun toisistaan. Ensin vahvistat ostoksesi, minkä jälkeen valitset haluamasi maksutavan. Käytössäsi olevat vaihtoehdot ovat Klarna-lasku, Klarna-kuukausilasku, korttimaksu sekä verkkopankkimaksu. Kaikki maksutavat ovat yhtä turvallisia.
Klarna Checkout -palvelun käyttöehdot löydät Klarnan sivuilta
TILAUS- JA MAKSUVAHVISTUS
Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää oikean ja toimivan sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.
TOIMITUSTAVAT JA -HINNAT
Toimituskulut sisältävät lähetys- ja pakkauskulut. Voit katsoa voimassa olevat toimituskulut valittuasi ostoskorin maksu- ja toimitustavan. Toimituskulut näkyvät automaattisesti kassalla.
Ilmainen toimitus yli 100 euron tilauksiin
Posti Postipaketti 6,90
Matkahuolto Lähellä-paketti 6,90
Nouto myymälästä 0€
TOIMITUSAIKA
Lähes kaikkia esillä olevia tuotteita löytyy varastostamme välittömästi toimitettavaksi.
Tilaukset pakataan ja postitetaan yleensä samana päivänä liikkeen aukioloaikana. Yleensä tuotteet ovat saatavissa 1-4 arkipäivän sisällä kotimaassa, mutta varaamme oikeuden varaston loppuunmyyntiin, joka voi pidentää tuotteiden toimitusaikaa. Jos toimitus viivästyy, pyrimme aina ilmoittamaan siitä sähköpostitse tai puhelimitse.
Pyrimme aina toimittamaan tilauksesi 1-2 työpäivässä varastoltamme. Toimitusaikaan voi kuitenkin vaikuttaa käsiteltävien tilausten määrä sekä olosuhteet, joihin Kenkäguru ei voi vaikuttaa. Esimerkiksi kuljetusyrityksestä aiheutuvat viivästykset.
PALAUTUSEHDOT
VAIHTO- JA PALAUTUSOHJEET SEKÄ TILAUKSEN PERUMINEN
Tiedämme, että joskus ostokset eivät onnistu kerralla - tuote ei ehkä vastannut odotuksia, koko saattoi olla väärä tai ehkä muutit mieltäsi. Ei huolta! Olemme tehneet tuotteiden vaihtamisen, palauttamisen ja tilausten perumisen mahdollisimman helpoksi sinulle.
Verkkokaupastamme tilatuilla tuotteilla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus paketin vastaanottamisesta. Asiakkaalla on oikeus palauttaa kaikki tai osa tilauksen tuotteista.
TILAUKSEN PERUMINEN
Voit perua tilauksesi ennen kuin se on lähetetty käsiteltäväksi:
1. Tilauksen peruminen välittömästi tilaamisen jälkeen
• Jos huomaat heti tilauksen tehtyäsi, että haluat perua sen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme mahdollisimman pian sähköpostitse info@nubuk.fi tai puhelimitse 044 7700145
• Mainitse viestissäsi tilausnumero sekä yhteystietosi
• Pyrimme käsittelemään peruutuspyynnöt mahdollisimman nopeasti, mutta emme voi taata tilauksen perumista, jos se on jo edennyt keräily- tai toimitusvaiheeseen
2. Jo lähetetyn tilauksen peruminen
• Jos tilauksesi on jo lähetetty, et voi enää perua sitä, mutta voit palauttaa tuotteet normaalisti palautusohjeiden mukaisesti
• Voit myös jättää paketin noutamatta, mutta huomaathan, että tällöin veloitamme käsittelymaksun 20 euroa, kuten palautusohjeissa on mainittu
3. Maksujen palautus perumistilanteessa
• Jos peruutus onnistuu ennen tilauksen lähettämistä, palautamme maksetun summan kokonaisuudessaan alkuperäiselle maksutavalle
• Maksujen palautus tapahtuu 14 vuorokauden kuluessa peruutusilmoituksesta
NÄIN PALAUTAT TUOTTEESI
Palautuksen valmistelu
1. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme
• Lähetä sähköposti osoitteeseen info@nubuk.fi saadaksesi Postin palautuskoodin
• Ilmoita viestissä tilausnumerosi ja mitä tuotteita haluat palauttaa
• Tuotteet tulee palauttaa 14 vuorokauden kuluessa palautusilmoituksesta
2. Pakkaa tuote huolellisesti
• Käytä mieluiten alkuperäistä kuljetuspakkausta, jotta tuotepakkaus säilyy myyntikuntoisena
• Muista, että tuotteen ja sen pakkauksen tulee olla TÄYSIN myyntikuntoinen meille palautuessaan
• Vain käyttämättömät, virheettömät ja puhtaat tuotteet alkuperäispakkauksissaan ovat palautuskelpoisia
PALAUTUSTAVAT
1.Palautus postitse
• Palautuskustannus: 6,90 € (vähennetään automaattisesti palautettavasta summasta)
• Vie paketti Postin toimipisteeseen saamasi asiakaspalautustunnuksen kera
• Säilytä palautuskuitti, kunnes palautus on loppuun käsitelty
2.Palautus myymälään
• Palautuskustannus: 3,45 € (vähennetään palautettavasta summasta)
• Tuo tuote myymäläämme aukioloaikojen puitteissa
• Ota mukaan kuitti tai tilausvahvistus
TUOTTEEN VAIHTO
Jos haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen toiseen:
1. Tee ensin uusi tilaus haluamastasi tuotteesta verkkokaupastamme
2. Palauta alkuperäinen tuote käyttäen jompaakumpaa yllä mainittua palautustapaa
RAHOJEN PALAUTUS
• Tarkistamme palautetut tuotteet ennen hyvitystä
• Palautamme maksetun kauppahinnan viimeistään 14 vuorokauden kuluessa siitä, kun palautuspaketti on saapunut meille
• Hyvitettävä summa palautetaan maksunvälityspalvelun kautta alkuperäisen maksutavan mukaan
HUOMIOITAVAA
• Palautuksesta Postiin veloitamme postikulut 6,90 € tai myymäläpalautuksesta 3,45 €
• Jos palautat vain osan tilauksestasi ja jäljelle jäävien tuotteiden yhteissumma laskee alle 100 €, veloitamme myös alkuperäiset toimituskulut 6,90 €. Yli 100 euron tilauksissa toimituskulut ovat ilmaiset, joten jos alkuperäinen tilauksesi ylitti tämän rajan mutta palautuksen jälkeen ei enää ylitä, joudumme veloittamaan toimituskulut.
• Muistathan noutaa tilauksesi, sillä noutamatta jätetty paketti ei ole sama asia kuin palautus. Jos paketti palautuu meille noutamattomana, joudumme valitettavasti veloittamaan alkuperäisen postikulun lisäksi käsittelymaksun 20 euroa. Tämä summa vähennetään mahdollisesta palautettavasta summasta.
• Mikäli tuotteen palautuslähetys katoaa matkalla eikä sinulla ole kuittia palautuksesta, on vastuu lähettäjällä. Näissä tapauksissa emme ole vastuullisia hyvittämään kadonnutta lähetystä.
REKLAMAATIOT
Mikäli lähettämämme tuote on väärä tai vahingoittunut, otathan välittömästi meihin yhteyttä Ota yhteyttä- lomakkeella, jotta voimme sopia virheen korvaamisesta. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.
UUTISKIRJE
Lähetämme sähköpostitse uutisia tapahtumista ja tarjouksista asiakkaille, jotka ovat antaneet siihen suostumuksen rekisteröityessään.
Vastaamme mielellämme kaikkiin kysymyksiin tuotteisiin ja niiden toimittamiseen liittyen. Ota meihin yhteyttä sähköpostitse info@nubuk.fi tai puhelimitse 044 7700145 ma-pe 10-18 la 11-16.